Heb jij genoten van vele zwembad baantjes en mooie doelpunten? Heb je goede herinneringen en een grote glimlach overgehouden van mooie NSZK en NSWK dagen en is het reizen langs de dertien studentensteden daarom nooit meer hetzelfde? Bereid jij daarnaast dit lijstje graag uit en ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging? Solliciteer dan nu naar een functie binnen het Bestuur van Stichting NSZK in het seizoen 2018-2019 om iedereen net zo’n geweldige tijd te laten beleven als jij ervaren hebt.

Ben jij onze nieuwe drijvende kracht, doelpuntbewust maar vooral enthousiast en fanatiek bestuurslid? Dan bieden wij jou een jaar met veel gezelligheid, wat ook voortvloeit uit ondersteunend contact met alle aangesloten verenigingen en de daarbij horende besturen. We lossen samen variërende vraagstukken op en zetten, terwijl we genieten, het studentenzwemmen en –waterpolo op de kaart in Nederland.

Wil jij bijdragen aan de ontwikkelingen van de Stichting en ben je klaar voor deze nieuwe uitdaging? Stuur dan voor 10 mei een e-mail met jouw cv, motivatie en voorkeursfunctie naar bestuur@stichtingnszk.nl. De vijf functies binnen het bestuur zijn: voorzitter, secretaris, penningmeester, zwemcommissaris en waterpolocommissaris. Deze functies komen allemaal vrij. Schroom niet om ons te mailen, appen of bellen als je vragen hebt of gewoon op zoek bent naar gezelligheid. Daar zijn wij altijd voor in!

Are you enjoying the studenten swimming- and waterpolocompetition and do you have great memories about it? If you want to give all the other students the same experience, you can apply now for a position within the Board of ‘Stichting NSZK’ 2018-2019.

We offer you a year with lots of fun, which also results from contact with all the sister associations and their boards. Together with the boards, we work to solve issues and aim to improve student swimming and waterpolo in the Netherlands!

Are you ready for this new challenge? Then send in your application with your CV, motivation and preferred position via email (bestuur@stichtingnszk.nl) before the 10th of May. The five functions within the board are: chairman, secretary, treasurer, Swimming assessor and Waterpolo assessor. Do not hesitate to contact us if you have questions of just looking for fun. We are always up for that!