Delft – WAVE

DSZ WAVE is de studenten zwem-, triatlon- en waterpolovereniging uit Delft. Met onze 200 leden nemen wij deel aan de studenten en reguliere competities. http://www.dszwave.nl/

Leiden – Aquamania

Aquamania verzorgt zwem- en waterpolotrainingen op alle niveaus om de conditie op pijl te houden en doet mee aan studentenzwemwedstrijden en waterpolotoernooien. Daarnaast wordt er ook regelmatig -geheel vrijblijvend- ontspannen met leuke activiteiten als bowlen, etentjes, maandelijkse borrels en natuurlijk de legendarische wedstrijd-afsluitende studentenfeesten.
www.aquamanialeiden.nl/

Rotterdam – Ragnar

RSZ&WV Ragnar is de studenten zwem- en waterpolovereniging van Rotterdam. Sportiviteit en gezelligheid worden hier gecombineerd. Dit resulteert in mooie sportieve en minder sportieve momenten, tijdens trainingen en evenementen! Op sportief niveau is Ragnar zwemmend actief in de Nederlandse Studenten Zwem Kompetitie (NSZK) en met waterpolo actief in de NCS-competitie. www.ragnar-rotterdam.nl/

Amsterdam– JAWS

Dé studentenwaterpolovereniging van Amsterdam: JAWS. Al sinds 2000. Bij JAWS ligt de nadruk op onze prachtige sport, waterpolo, maar de grote hoeveelheid studenten zorgt voor de meest gezellige borrels, vele feestjes en een gezellig vijfde partje. http://jawswaterpolo.nl/

Utrecht – Het Zinkstuk

USZ&WF Het Zinkstuk is de studenten zwem- en waterpolo vereniging van Utrecht. Het Zinkstuk is opgericht in 1974 en heeft als doel gezelligheid en sportiviteit te combineren door middel van activiteiten, toernooien en wedstrijden. Degene die zijn/haar zwem- of polo carriere wilt opstarten of voortzetten is bij het Zinkstuk aan het juiste adres! www.hetzinkstuk.nl

Eindhoven – Nayade

Eindhovens Studenten Waterpolo & Zwem Vereniging Nayade is de oudste studenten waterpolo en zwem vereniging van Nederland. Sportiviteit en gezelligheid staan hoog in het vaandel! Zowel beginners als toppers kunnen terecht bij Nayade. Daarnaast organiseren wij ieder jaar een waterpolo toernooi en een zwemwedstrijd. Meer weten: www.nayade.nl of mail: bestuur@nayade.nl

Hydrofiel- Nijmegen

Hydrofiel, oranjeblauw, Hard & Nat, zwemmen & waterpolo, Nijmegen, geen verplichtingen & veel gezelligheid. Klinken deze woorden je als muziek in de oren? Studeer je in Nijmegen en wil je lekker zwemmen of waterpoloën? Kijk eens op www.hydrofiel.nl en train een keer bij ons mee!

Avalon – Tilburg

TSZWV Avalon is dé studentenwaterpolo- en zwemvereniging van Tilburg. De vereniging is opgericht in 2011 en bestaat uit een hechte groep van actieve leden, die zowel in het water als erbuiten een gezellige tijd hebben! Kom vrijblijvend een keer meetrainen en maak kennis met onze vereniging! Nieuwe leden zijn altijd welkom en alle niveaus zijn welkom. Wekelijks is er een waterpolotraining en zijn er zwemtrainingen en daarbuiten zijn er vrijblijvende activiteiten en borrels. Nieuwsgierig? Stuur een mailtje naar ssv.avalon@gmail.com voor meer informatie, of ga naar www.tswvavalon.nl.