Open NK Studenten

Het Open Nederlandse Kampioenschap Studenten van seizoen 2018-2019 wordt op zaterdag 23 februari 2019 gehouden. De strijd onder de studenten zal plaatsvinden in het Zwemcentrum Rotterdam (50m) in Rotterdam. In samenwerking met KNZB en Stichting NZSK is de Rotterdamse studentenzwemvereniging RSZ&WV Ragnar de organisator van de 2e editie van dit kampioenschap.

Studeer jij aan een HBO of WO instelling en wil je graag de sfeer proeven van een studentenzwemwedstrijd? Grijp je kans, wie weet noem jij jezelf een jaar lang Nederlands Kampioen Studentenzwemmen! Om mee te doen aan het Open NK Studenten is de enige vereiste dat je lid bent van een (studenten)zwemvereniging. Na afloop van de wedstrijd wordt gezorgd voor een lekkere maaltijd, in de avond vindt een afsluitend feest plaats waarna ook slaapplekken geregeld kunnen worden wanneer studenten van ver af moeten komen.

De kosten van de wedstrijd bedragen € 6,50. Hiervoor mag je twee individuele starts maken en meedoen aan de estafettes. Je schrijft je in door het lxf bestand in te vullen en op te sturen naar onks@ragnar-rotterdam.nl. Kosten om te blijven eten en feesten zijn samen € 5,50. Inschrijven kan tot en met dinsdag 9 februari 12.00 u. Wijzigingen kunnen nog worden doorgegeven tot 19 februari 12.00 u. Het zwemprogramma is als volgt: